En bra kväll!

Tänk så olika det kan vara.
Igår åt Freya middag klockan fem sen höll hon mig sällskap när jag åt.
Sen badade hon och vid halv sju var hon trött så vi kröp ihop i soffan och hon somnade tuttandes.
Sen sov hon! La över henne i sin säng och behövde bara gå in en gång under kvällen.
Under natten vaknade hon till vid halv ett och tuttade lite men sen la jag tillbaka henne.
Vid halv tre lyfte Claes över henne vid halv tre typ och då blev hon kvar hos oss. Vi vaknade till halv sex när Claes klocka ringde men somnade om till halv sju,
I stort sett 12! timmar!!
 
Wow!
 
På förmiddagen har vi varit på bvc och öppna.
Och Freya har varit vaken hela tiden. Lite trött och gnällig på väg hem, men lunch och sen somnade hon så fort jag la henne i sin säng.
Och nu har hon sovit snart en timme.
 
Känner ni förändringens vindar ;)
 
 
På öppna. Klätterapa!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0