näthat

Vad är det med näthatet? Instagram-rättegången, lillebror visade om kommentarer till en kille där man önskade livet ur hans cancersjuka mamma och nu läser jag om hur hatet haglat under fotbollen igår. Att de är fula kossor som ska sluta spela och jag vet inte vad.
Hallå? Vad är det här?

Min mamma har alltid sagt att om man inte har något snällt att säga så ska man vara tyst! Jag skulle vilja bygga på den lite.
Om du inte vågar säga något direkt till en person, så ska du inte skriva det på nätet heller!

Sluta hata börja älska!!!


Kommentarer
Camilla

Klokt sagt, av både dig och din mamam :)

Svar: ibland kan vi ;)
Trace

2013-07-12 @ 08:29:19
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/flersamhet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0