Semester!

Vi styrde bilen mot Malmö och ESC.
Angelica och Nattis hämtade mig vid 6.30 och vi drog söderut.
Frukost vid södertälje, tanka och pumpa ur vid nyköping tror jag, lunch vid skåneportalen, handla godis i godisplanet.
Sen framme i Lund där vi skulle sova.
På kvällen åkte vi in till Malmö för att gå på Schlagerkväll med massa körer och Magnus Carlsson som gäst.
Mysigt men varmt.
 
På lördagen gick vi på genrepet och sen åt vi middag och kollade finalen hos en släkting till A+N.
På söndag morgon styrde vi kosan mot Ullared för lite shopping innan vi åkte hemåt.
Hemma igen 22.30.
 
64 timmar utan min lilla söta bebis!!
Men det gick bra! Det var skönt med lite semester och att få vara bara människa ett tag.
MEN, jag tänker inte va borta ifrån henne så länge igen så länge jag ammar. Fy FAN för att pumpa hela tiden!
 
Supergott Mellis =)
 
      Och fantastiskt god lunch :)
       PÅ plats i Malmö Arena
        Bra platser :)
"månaders bebis :)
      Jag skulle inte handla nått :p
             Åkte förbi några gumball 3000 bilar på väg hem.
Och väl hemma har lilla trollet avanv´cerat i sitt terroriserande. Hon är ÖVERALLT!!
 
Imorn ska vi tvätta :p
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0