One small step for man...

...men epic victory för Tracy!
 
Ok, så ingen har väl missat att Mando Diao är väldigt mycket på tapeten denna sommar.
Ni vet hur det är, man har tv:n på i bakgrunden och mer lyssnar till än ser reklamen.
Så Mando Diao, upp i mitt huvud hoppar bilden av en stor luns till karl, med mycket hår och skägg, dansandes runt i brun kaftan. Typ 35-års ålderns för 10-15 år sen då jag sprang på grönan och festivaler i tid och otid.
 
Döm om min förvåning när jag ser en reklam för Mando Diao och det är två pinnsmala pojkspolingar som sjunger.
Hallå? vart kom de där ifrån?
Har googlat och konstaterat att pojkspolingarna förvisso är lika gamla som Claes, men inte var de 35 för 10 år sen. Och inte särskilt skäggiga eller lunsiga.
Så, vem är lunsen?
 
Plockade på mig ett kulturfestival program i stan och på tåget slog jag upp den. Vem stirrar på mig från första uppslaget om inte lunsen!
 
Ebbot från Soundtrack of Our Lives.
 
Problem Solved!
 
Btw så spelade Mando Diao ikväll, men min bebis ville hem och sova =p
 
Nu blir det filmkväll!


Kommentarer
Claes

Jag va inte heller 35 för tio år sedan...

2013-08-15 @ 09:18:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0