Skulle jag plugga åxå?

Idag har det varit fullt upp!
Pluggade faktiskt ca en timme i morse innan Claes vaknade, men sen har det varit dåligt med det.
Vi åkte till Häggvik för att först träffa Angie och lämna lite grejer och sen handla.
 
Efter det åkte vi hem och åt lunch, och sen hade jag värsta chansen att plugga medans trollis först lekte på golvet och sen sov i min famn.
Sen råkade jag visst fastna i Bröllopsgooglande och vips så var klockan 16 och det var dags att lämna trollis hos morfar medans jag åkte och Sh'bamade lite.
Det var tydligen inte alls kul hos morfar idag, hon skrek typ en timme av totalt en och en halv.
Hörde henne ut i trappuppgången när jag kom.
Dock blev hon glas så fort jag kom, så det var ju skönt.
 
Har under kvällen fortsatt mitt bröllopsgooglande.
Det går framåt ;)
 
Imorgon bitti står Sh'bam och Pilates på schemat och sen ska jag och mamma röja i hennes förråd.
 
cooling :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0