hejdåfest å sista görla..

efter jobbet i lördags åkte jag på äventyr till åkersberga..
jennys hejdåfest som sagt.. dock borneo å inte burma.. =p
lyckad fest..lagom med folk å en massa singstar vi röjde till halv fyra..
söndagen var rätt seg, bakisfrukost å en del tv innan pappa hämtade å vi åkte till norrtälje..

sista görla för i år, tema gatdäck..

jag åkte äntligen med kevin.. dock har han sålt turbovolvon och sin molekylära mustang å köpt en annan mustang..
den gick sådär men roligt var det iaf!

hoppade även in i annes gto när kylan blev för påträngande..

nu ska jag kolla roast...

yeay =)


Kommentarer
C

Ganska säker på att Borneo är hundra gånger trevligare än Burma :P



Ska vara helt fantastiskt vackert samt finnas mkt aktiviteter för den som gillar sådant :) En plupp av asien jag tyvärr inte besökt dock :( En dag har mina fötter trampat i alla länder och världsdelar ;)

2009-10-20 @ 19:56:13
URL: http://egetrum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0